View Single Post
Old 09-01-2009, 17:48
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke View Post
Zeg, die decals van Jawi, hoe zou jij dat doen? Ik zit natuurlijk met een zwarte wagen en jij hebt hier wss niet veel of geen witte decals... Maar zou ik eerst de witte plaatsen, laten drogen en dan de gekleurde erover? Of alles in één keer plaatsen?
Ja, eerst de witte zetten en laten drogen en daarna pas de gekleurde. Anders heb je de mogelijkheid dat alles gaat schuiven... Dus met zo een donkere wagen heb je dubbel werk he

Jouw decalvel is van jongere datum dus normaal zullen ze van veel betere precisie zijn. Dat heeft Jawi me toch laten weten.

Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke View Post
Jawi-decals hebben ook meer sol en geduld nodig lijkt me...
Ja das zekers, maar eenmaal SOL inwerkt gaat het vlotjes hoor. Ze zijn steviger en dat heeft ook zijn voordelen.

Quote:
Originally Posted by Gèrre View Post
Ziet er al goed uit, bij het nieuwe decalvel : die logo's van Milo Coats zijn anders klopt dit ? voor de rest zie ik niet meteen fouten
Ik heb met Jawi al het één en ander besproken hierover. Het nieuwere decalvel is niet optimaal heeft ie toe, maar is van langer geleden. Er kunnen dus fouten in zitten en ze zijn niet meteen van plan om die te hertekenen. Ze stoppen hun tijd nu vooral in nieuwe ontwerpen waar veel vraag naar is en die zouden veel beter zijn. Ik ga dit wel eens nagaan door in de loop van het jaar eens een nieuw velletje van een recente wagen te kopen.

Maar der zitten heus nog wel wat fouten in hoor. Maar ze zijn vooral niet superopvallend. En ik ben nogal een pietje precies in details van decals, zeker van de sponsor...
Reply With Quote