View Single Post
Old 01-03-2009, 20:44
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular

Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Nissan Bluebird Turbo Silhouette duo build - Aoshima - 1/24

Net zoals Djoene doe ik op een ander forum mee aan een Nissan build. Ik heb daarvoor een kit gezocht die niemand anders bouwt om zo voor een beetje afwisseling te zorgen. De kit revieuw staat er al dus hier de build.

Ik ben al enkele dagen bezig maar echt veel is nog niet gebeurt. De body is volledig geschuurd en geprimerd, en geschuurd en geprimerd, en geschuurd en geprimerd,................

Er was dus wel wat werk aan de body. Ik heb voor de eerste keer geopteerd om motip te gebruiken om de body te spuiten. Het viel redelijk mee, het oranje staat hem wel, maar ik had wel 6 lagen nodig om een mooie oranje kleur te krijgen.

Deze enkele dagen laten uitharden en vandaag effe opgepoetst met compound finish.

De onderkant is zwart gespoten en een paar onderdelen zijn bijgekleurd. Alles word volgende week wel nog een beetje gewheaterd.

Er is voor deze maar weinig referentie materiaal te vinden. Ik ga dus om het interieur af te werken gebruik maken van de Nissan Silvia Impul Turbo versie. Ik denk dat ik er dan niet zo heel ver vanaf zit. Het interieur is vandaag in gloss aluminium gespoten

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Afbeelding 037.jpg
Views:	991
Size:	44.4 KB
ID:	13037   Click image for larger version

Name:	Afbeelding 034.jpg
Views:	981
Size:	29.6 KB
ID:	13038   Click image for larger version

Name:	Afbeelding 026.jpg
Views:	972
Size:	41.5 KB
ID:	13039   Click image for larger version

Name:	Afbeelding 031.jpg
Views:	986
Size:	44.3 KB
ID:	13040   Click image for larger version

Name:	Afbeelding 032.jpg
Views:	988
Size:	45.0 KB
ID:	13041  

Last edited by Doc; 13-05-2009 at 21:16.
Reply With Quote