Quote:
Originally Posted by gert mertens
Bij deze ook al direct SLECHT nieuws...
Op de bijeenkomst van april zal ik niet aanwezig kunnen zijn 
Dan zit ik in Hongarije voor een modelbouwbeurs...
Maar Erger nog ,ook in de maand mei ben ik er niet, want op weekend met het voetbal.... 
|
Euhrm, er is slechter en zeker veel erger nieuws te rapen in deze wereld dan het feit dat je 2 opéénvolgende maanden niet kan komen.

Maakt niet uit, het forum houdt ons allemaal samen wanneer we er om gelijk welke reden niet kunnen zijn. Neemt niet weg dat ik je frustratie wel compleet begrijp.
Quote:
Originally Posted by gert mertens
De remleiding is idd "oversized" MAAR , Weet wél dat dit men éérste moto is.
Hij dient om de KAWA Ninja GP '06 tot een goed einde te brengen en bijgevolg is dit enkel een detail.
P.S. het gebruikte Carbon is ook vééél te groot ,maar dit had ik nog liggen van Studio 27
Het detail van de banden ga ik een "minimale" dry-brush geven ,net genoeg om details te laten zien ,wacht maar ,het komt wel in orde.
Verder heeft mijn vorige posting het verweren duidelijk gemaakt denk ik .
In ieder geval bedankt voor Uw opbouwende kritiek !!!
Daar dient men Altijd rekening mee te houden.
|
We zijn er om gekend om "Streng maar rechtvaardig" te zijn. Echter, je trekt een 'wheelie' van jewelste met bangelijke in details tot gevolg, daarbij denkend aan de mooie radiator, remschijven en ditto ketting. Maar als het op een zichtbaar detail als de remleidingen aankomt, ga je een 'stoppie' doen.

Geen excuusjes hier he, gewoon ervoor gaan en 'u compleet smijten' is de boodschap.
uw RR - Rechtvaardige Rechter.