De verbredingen op de carrosserie op de voorzijde zijn ook al in een ver gevorderd stadium. Omdat 'plamuur en schuurwerken' hier stilaan een dagelijks gebruik geworden zijn gaan we hieraan niet teveel woorden vuilmaken.
Wat me van bij het begin opviel was dat de auto veel te hoog op zijn wielen stond (nog een fout). Zowel vooraan als achteraan moet hij 2mm zakken.
Om te beginnen zijn dus de spatbordverbredingen aan de achterzijde uitgeslepen tot op het maximale (en blijkbaar is dit nog niet 100% genoeg). Daarna kwamen de ophangingspunten zelf aan de beurt. Uit het chassis is ook 2mm verwijderd zodat de originele positie en structuur gebruikt kan worden. Dit levert wat tijdswinst op.
Tenslotte ziet het er dan zo uit ...
De voorzijde moet nog 2mm omlaag, maar dat kan pas als de voorste spatborden volledig opgebouwd zijn. De moeten dan langs de binnenzijde terug uitgeslepen worden (

) om dan de wielen naar buiten te kunnen brengen en de voorste ophanging naar boven te brengen t.o.v. de carrosserie.