Quote:
Originally Posted by YMS
Hallo
Sommige teams zijn niet gelukkig met Dunlop banden(minderwaardig aan Michelin) , vooral porsche rijders. Mogen vaststellen tijdens 500 KM in Zolder.
Terug vrijgeven van keuze bandenmerk , zou een mooie oplossing zijn.
De bedoeling van een merk banden leverancier was =
Altijd banden op stock (niet gelukt met Dunlop ,vb = saker)
Goedkoper leveren (prijzen zijn niet gezakt , een heel stuk duurder geworden)
Betere service (niet gelukt , voor banden monteren met men nu betalen ,vroeger gratis door onderlinge concurrentie)
Met Vlaamse groeten 
|
Op De Paddock is er, mijn inziens, veel ruimte om je mening of standpunt te verkondigen. Dat kan een positief, realistisch of negatief standpunt punt. Geen enkel probleem, graag met een onderbouwing erbij en een naam onder het standpunt. Op die manier kun je wellicht iets bereiken of forceren.
Echter anoniem een bak kritiek spuien? Daar schieten wij, de lezers, De Paddock of wie dan ook niets mee op.
Als rasechte azijnpisser zal ik dan maar eens reageren op jou bericht. Zie graag je feedback
Quote:
Betere service (niet gelukt , voor banden monteren met men nu betalen ,vroeger gratis door onderlinge concurrentie)
|
Betere service stat in jou beleving aan gratis! Heerlijk, alsof de goedkoopste oplossing altijd de beste is. In de meeste gevallen is dat waarschijnlijk de slechtste. Geen idee je wat je werkomgeving is maar ik heb nog enkele leuke voorbeelden voor in je petto (ergens aan de toog)
Gevonden in je profiel, deze niet werkende URL:
http://www.yokohama-ms.be
Volgens mij de oorzaak waarom je op een dergelijke manier je antwoord hebt geschreven op dit forum.
Al met al, een laffe reactie. Graag zien we je weerwoord tegenmoet op dit forum. Wie A zegt, zegt ook B