Quote:
Originally Posted by Jakke.be
En dan nog iets. Als je 'boenk boenk' muziek wil horen, moet je maar een discotheek gaan. Wij stonden aan de Jacky-Ickx chicane als de code 60 werd gegeven. En die brave man maar info geven door zijn micro. Wij konden echter niks horen/verstaan. Het duurde tot de takelwagen de pit binnenreed eer we doorhadden wat er was gebeurd... En ondertussen: boenk boenk baf baf klets klets...
Het zit me hoog.
J.
|
Ik denk dat je toch zal moeten leren leven met het "festival"-kantje van de 24h. Het is dat dat er voor zorgt dat er nog een redelijke hoeveelheid afgezakt komt naar Zolder. Het was inderdaad een wat tegenvallende editie maar al beter dan dat SRO het in z'n eentje gedaan zou hebben. Laten we dit maar gauw vergeten en op naar 2010 voor een editie met een groter en gevarieerder startveld!
Over de wedstrijd zelf: Prospeed heeft zowat de perfecte wedstrijd achter de rug en dus verdiende winnaars! De wedstrijd was ook behoorlijk spannend aan de kop tot een stuk in de nacht. Verder valt het op dat nagenoeg elke wagen meer dan een uur in de pits gezeten heeft. Zowat niemand is gespaard gebleven van pech. Volgens mij voor een groot deel te danken aan de goede omstandigheden die uitnodigden tot het aanhouden van een behoorlijk hoog racetempo.