View Single Post
Old 31-01-2010, 20:34
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Blademan View Post
heb misschien m'n vraag foutief gesteld. Ik wou weten of er al effectief teams gekend zijn die zullen rijden in cat. 3 toerisme.

Vorig seizoen reden we DSMEC klasse 4, en zullen dit jaar hoogstwaarschijnlijk deelnemen aan Belcar.

Maar van 'n aantal teams die vorig jaar ook in klasse 4 reden heb ik vernomen dat ze het niet meer zien zitten met de komst van de snellere wagens, dus vragen we ons af of het nog wel te doen zal zijn.

Probleem is dat er weinig alternatieven zijn voor ons...
Je zult in ieder geval veel in de spiegels moeten kijken en zowat meerijden voor spek en bonen. Wij ook als we al meerijden. Daarom blijft momenteel alles voor mij (voor ons) een open vraag.
Alternatieven zijn er wel, zowel in het binnenland als in het buitenland.
Maar inderdaad. Voor de 2 liters is het moeilijk. Nodig maar iemand uit en na 3 toeren wordt je gedubbeld door zowat ierdereen. Je racet tegen enkele auto's van de eigen klasse, de rest is een "pak" sneller. Het verschil gaat (te) groot zijn. De gemiddelde toeschouwers gaan zich de vraag stellen wat die auto's tussen al dat groot geweld zitten te doen. We zien wel... Misschien komen we ook wel ... met grote achteruitkijkspiegels!

Last edited by bart VDB; 31-01-2010 at 20:43.
Reply With Quote