View Single Post
Old 08-06-2001, 15:33
Modena
Guest

Ok, ik ben ook zot. Schumacher is beter dan Senna!

Schumacher-Hill: race-incident: misschien was er opzet vanwege Schumacher, maar Hill maakt een inschattingsfout: hij had er langs geraakt en WK geworden als hij iets meer geduld had gehad! Hij moest gewoon effe wachten tot Schumie zijn wagen aan de kant had gezet.

Schumacher-Villeneuve: nu zullen jullie me nog zotter verklaren, maar ik ben ervan overtuigd dat Villeneuve een soort alles of niets poging probeerde: als Schumacher niet zo vriendelijk was geweest om hem op te vangen, was hij bij die bocht vol rechtdoor gegaan. Ik heb nog nooit iemand een bocht weten halen wanneer hij voor het aansnijden al met twee wielen in het gras zit! Wat bij Villeneuve duidelijk het geval was!

Niemand anders dan Senna 4 tot 5 seconden sneller dan de rest in de regen? Haha, vroeger waren er genoeg die zulke dingen konden presteren, zoals onze eigen Ickx.
Nu is het jammer dat we op tv geen live-rondetijden krijgen. Je zou nogal verschieten denk ik! Maar ik kan me races herinneren van enkele jaren geleden waar Schumacher toch seconden sneller was dan de rest in de regen, hij was zelfs zienderogen sneller dan Alesi, toch minstens één van de betere regenrijders!

Dus: zeker en vast dat Schumacher beter is dan Senna.
In mijn ogen toch!

En als ik je moet herinneren aan alle foute of smerige manoevers van Senna, dan zitten we hier nog wel een tijdje. Dat zal voor maandag zijn...