Quote:
Originally Posted by Steve
Mag zeker wat mij betreft maar da's toch altijd datzelfde negativisme.
Mark, ben jij nog marschal? Ik denk van niet gezien je uitlatingen, indien je het wel nog mocht zijn vind ik het raar dat je zoiets zegt.
Mocht ik aan de kant van de baan moeten staan ik zou dit niet durven zeggen, wetende dat deze wagen EN coureur je passeert...
|
In ieder geval ben ik dan geen schijtlijster die bang langs de vangrail staat

Assumptions are the mother of all fuck ups

........
Assume (you make an
ass out of
u and
me) (
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Assume )
Mijn uitlatingen op dit forum staan volledig los van mijn "werkzaamheden" als marshal langs de baan. Een functie die ik helaas, gezien het werk, maximaal 10 tot 15 dagen per jaar kan uitvoeren. Na 10 jaar zwoegen langs de vangrail zie ik nog steeds niet in waarom ik in mijn prive-tijd met de rem op moet antwoorden/denken.
Lelijk? Gedrocht? Volgens mij is er maar 1 geldend criterium voor een racewagen en dat is winnen! Lelijk en winnen? ik heb er geen probleem mee. Was het ontwerp toch effectief. Lelijk en verliezen? Tsja, dan hebben wij, waarschijnlijk beste stuurlui aan wal, een makkelijk excuus
Silhouettes in BTCS hoeven niet lelijk zijn, de Jaguars zijn mooi om te zien. De BMW's van KS zijn ook te pruimen. De Meganes, laatse versie, dan weer niet. Die zijn op de weg ook foei lelijk maar dat is dan weer een subjectieve mening uiteraard
Eerlijk gezegd Steve, geen idee wat je probleem met dit forum is of met mij? Als er iemand negatief is? Kijk eens in de spiegel