Quote:
Originally Posted by karld
Enig idee of we ook iets op TV zullen te zien krijgen ?
|
Daarnet gehoord dat er een samenvatting achtig iets was op het VTM-nieuws. Verder kan je ook wel verwachten dat er op de regionale zenders wat te zien zal zijn. Nationaal vermoed ik dat Life TV en Exqi Sport wel iets zullen coveren.
De situatie in de Eerste Linkse bij de start was wel ronduit gevaarlijk. Twee wagens in de grindbak is voor mij toch een Code 60

. En dan is het natuurlijk niets meer dan de wet van Murphy dat die Aston aan de verkeerde kan van de baan belandt en de #61 de kabel meegrabbelt... Twee wagens in minder dan een minuut uit het grind halen was toch wat optimistisch naar mijn mening

.
Verder hebben de GT3's nogmaals bewezen dat het fragiele beestjes zijn. Het kunnen natuurlijk ook kinderziekten zijn aangezien het veelal om nieuwere machines ging.
Ondanks deze twee minpuntjes heb ik toch sterk genoten van het weekendje Zolder. Er was ondanks het zeer matige weer toch een mooi opkomst (door de gratis ticketing waarschijnlijk). Speedworld verdient toch een pluimpje voor zowel het Belcar als het BTCS-veld wat ze bijeen gekregen hebben.