View Single Post
Old 13-04-2010, 23:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

M.b.t. de tweede race van de BTCS:

Quote:
Dit weekend vonden op Circuit Zolder de eerste wedstrijden van de Belgian Touring Car Series plaats. en opvallend was de prestatie van Werner Moonens. De Brabander komt al jaren in het prestigieuze kampioenschap uit, won onder meer met BMW enkele wedstrijden, maar zette deze winter de stap naar Kia, waar ook Kris en Koen Wauters voor uitkomen.

persbericht
Tijdens de SC-procedure in de tweede race van het weekend vond Werner Moonens het nodig om gas bij te geven of sterk te slingeren met zijn wagen om zijn bandjes op temperatuur te houden.............op een plaats waar mensen op de baan aan het werk zijn om zo snel mogelijk de zaak te herstellen. Dergelijke coureurs moet je gewoon van een circuit aftrappen.

Ik stel me sowieso vragen bij het nivo van enkel coureurs in deze nationale klasse. Verklaar mij eens waarom 4 tot 5 coureurs spinnen over een olievlek als ze daar al een keer gepasseerd zijn, men ziet dat mensen op de baan aanwezig zijn en alle vlagsignalen ruimschoots van te voren worden getoond?

De mensen die gespind zijn en in de zandbak vast zaten kunnen er weinig aan doen, die zaten vlak achter dader van het oliespoor. Maar als je als deelnemer weet te spinnen in een van de wagens die word vlot getrokken door een van de 4x4's dan besef je mijn inziens niet waarmee je bezig bent.

Wachten we gewoon de volgende keer nog langer voordat we in actie schieten. Duurt zo'n SC-periode wellicht 20 minuten i.p.v. de 10 van nu. Krijg je simpelweg minder waar voor je geld als coureur.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Ottooke; 14-04-2010 at 21:32. Reason: Ongepast taalgebruik
Reply With Quote