Ik was zelf niet in Zolder maar heb al genoeg naar het circuit geweest om dingen te zien zoals ze zijn...
De "bijna-ongelukken" die ik al gezien heb zijn eerder te wijten aan de onkunde van de betreffende marshall(s)!
Als sommige van die gasten een auto zien spinnen krijgen ze precies een epilepsie aanval en worden ze als het ware dol, ze beginnen oncontroleerbare dingen te doen waardoor de zaak soms nog erger wordt dan het was.
Gevaarlijke situaties en nog langere safety car tijden tot gevolg.
Ieder zijn plicht, piloot als marshall maar ik heb al genoeg rotzooi gezien en altijd gaat het om de onkunde van de marshalls.
Krijg ik nu de marshalls op mijn kop? Kan zijn maar dan ga ik mij eens bezighouden met net na een spin of dergelijke mijn cameraatje eens zijn werk laten doen, ge gaat soms verschieten van wat ge ziet!
Het is geen publiek geheim dat er niveauverschil is tussen marshalls wereldwijd maar in Zolder kunnen ze er wat van...
En Mark, neem dit weer niet als een persoonlijke aanval maar jouw taalgebruik kan echt niet hè man, je noemt piloten lullen, hun wagens gedrochten, vroeger was dit een ban op het forum.
Blijkbaar mag de ene toch wat meer dan de andere.
|