Eerst eens wat stof wegblazen, dan kunnen we weer verder aan deze Capri.
Wat is er ondertussen gebeurd, awel niet veel maar toch iets.
De louvres links aan de achterkant had ik op Moveleo al verder open gemaakt.
Verder heb ik het interieurgedeelte achteraan wat smaller moeten schuren. Bij een dry-fitt van chassis en carrosserie, voorzien van de ruiten kwam ik tot de vaststelling dat interieurgedeelte achteraan niet goed paste. Mede doordat de wagen iets verlaagd is, komt dat gedeelt nu tussen de ruiten in te liggen ipv er tegen. Het rode gedeelte werd weggeschuurd. Na een nieuwe dry-fitt past alles nu mooi zonder te wringen.
Dan heb ik de uitlaat aangebracht. De overgang van de aluminium pijp naar het meegegoten gedeelte van de uitlaat werd met de bloem -en secondenlijmmethode gelijk gemaakt, glad geschuurd en daarna geverfd met Metal-cote van Humbrol (27002). Zo is nu de gehele uitlaat praktisch in dezelfde kleur. Ook de koelingsdarmen voor de remmen werden geverfd met mat-rood.
Tot slot nog een dry-fitt om te zien hoe de uitlaat past ten opzichte van de body. Deze zal nog een beetje moeten ingekort worden, hij steek te ver naar buiten.