Allé, hier ben ik weer met wat uitleg en fotookes van hetgeen ik maandag heb uitgespookt.
Allereerst even terug in de tijd. Ik had immers de koelsleuven op de motorkap breder gemaakt en een extra gat voorzien in de motorkap.
Wel, door die gaten zijn een aantal motoronderdelen te zien. Nu had ik al een bakje gescrathed zodat je niet door die gaten de grond zag, maar zo'n zwart bakje is nu ook niet alles. Daarom heb ik besloten om die bewuste ondelen deels in dat bakje te bouwen. In de donor-Mustang zat immers een motor, dus daar komen de bewuste onderdelen vandaan zoals turbo, waste gate en intercoolers.
Hier al een dry-fitt van de waste gate en werd er al een ruimte in het bakje uitgezaagd voor de intercoolers.
Een radiator uit de onderdelendoos werd op maat gezaagd om als intercooler te dienen, deze is namelijk te zien door de grille.
De turbo werd aan achterkant schuin gevijld en geschuurd om in het bakje te kunnen plaatsen. Hieronder zien jullie een dry-fitt van de onderdelen die er in komen.