View Single Post
Old 04-06-2010, 10:47
Aerodyne's Avatar
Aerodyne Aerodyne is offline
De Paddock Rookie

Walter, dat is wel bescheiden zeg. De meesten willen liever 10 sterren in de voorruit dan 1 op de grille
Nadat bekend raakte dat tv uitzendingen via antenne zouden gestopt worden, ben ik overgeschakeld op digitaal (het kabeltijdperk heb ik overgeslagen) en kreeg de eerste paar weken een aantal zenders extra gratis w.o. MotorsTV.
Daar toonden ze altijd de Andros Trophée, eerlijk gezegd vond ik daar niet veel aan. Een paar gepensioneerde rally grootheden en een paar andere die tussen metershoge sneeuwmuren 6 of 8 rondjes rijden/glijden.
Een Belcar heb ik ook nooit live gezien. Echo ken ik wel, dat is/was een plaatselijk advertentiekrantje hier in de Vlaanders (à la Streekkrant), maar de combinatie van beiden???
Zoals gezegd in het begin van deze thread bouw ik bijna uitsluitend trucks en was ik een paar jaar geleden toen mijn kameraad nog crosste er redelijk dicht bij: ik stond altijd aan de ingang toen hij zijn eigen cross organiseerde, ik was af en toe in de werkplaats en ging af en toe ook eens kijken naar de cross.
Daarbij ben ik ooit gestart aan de Toyota MR2 crossauto van zijn broer.
En ik kan de auto's nadien nog op een truck plaatsen als lading...........
Reply With Quote