View Single Post
Old 21-06-2010, 18:01
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Ik begrijp de opmerkingen over het dashboard, en ik heb er zelf ook al aan gedacht het met balsa (of iets vergelijkbaars) aan te kleden.

Maar !!! (er is altijd een maar hé ... ) dat zou een probleem zijn:
- qua dikte. Bij het toevoegen van een "balsa-plankje" zou het onderdeel te dik worden en niet meer properkes passen. Ik zou dus het platsic onderdeel moeten bijschuren tot de juiste dikte.
- dan de wijzerplaten die opnieuw zouden moeten hermaakt. Waarschijnlijk zou de beste keuze zijn om nieuwe decals te maken.
- Er is ook nog het fenomeen "binnenkant" van de body die op een gelijkaardige manier is voorgesteld: door een sticker van voor tot aan de achterkant van beide helften. Om ook dat nog aan te pakken omdat het zou vloeken met de rest van het model, dàt zou me te ver leiden.

Trouwens, het model is voor mij slechts een test-case voor het werken met ZAMAC. Het heeft me al een boel do's en don'ts bijgebracht, en dat is voor mij het belangrijkste.

Om effe kort af te ronden: voor wat betreft de binnenafwerking wordt aan dit model niet meer "getoverd".

Maar toch bedankt voor de (terechte) opmerkingen. Doet deugd te zien dat de topics goed gevolgd worden.