View Single Post
Old 26-06-2010, 12:04
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by gert mertens View Post
Gegroet Paddockers,

Quote:
Originally Posted by Doc View Post
En toch klopt je denklijn niet helemaal. Ik denk dat je devolgende denkpiste moet volgen : Iemand koopt een nieuwe blinkende CRX in de toonzaal. Hij rijd daar enkele jaren mee rond totdat hij hem ofwel moe is ofwel de auto op is. Dan koopt iemand met een beperkt budget deze oudere afgetergde CRX en maakt er een rallycross wagen van. Meestal om in de VAS gaan te crossen. De oude kleur blijft er meestal opzitten, deze gasten hebben nl meestal niet het geld om er een mooie nieuwe shiny laklaag over te zetten.
Als ik naar de geposte foto kijk van de originele, want daar gaat het in dit specifieke geval over, dan zie ik toch nog een behoorlijke shiny laklaag op het dak van deze afgetergde CRX...

Quote:
Originally Posted by gert mertens View Post
Bedankt voor de reacties.
Toch nog even het volgende;

De CRX is reeds verschillende jaren oud.
ondertussen is hij reeds meerdere malen van nieuwe onderdelen voorzien.
(lees een voorbumper van een blauw exemplaar, een linkerdeur van een rood CRX'ke en nog een motorkap van een zwarte...)
Steeds is em terug zwart gespoten op een -min of meer- "semi-profesionele" manier.
Hierin krijg je dan verschillende 'tinten' van zwart.
OK voor de verschillende tinten zwart, maar dan denk ik dat je deze ook als dusdanig kunt aanbrengen, om die dan daarna weer allemaal samen te vernissen enz. Maar goed, ik heb mijn gedacht weergegeven, nu is't over aan de spuiter.
Reply With Quote