View Single Post
Old 27-06-2010, 12:50
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Ik zou begot durven zweren dat onze Guy lid van een motorbende is geworden.
Dat nu niet direct, maar het bouwen van een motor geeft me op dit moment gewoon meer voldoening dan een auto. En omdat modelbouw toch nog steeds een hobby is - iets wat je doet omdat je het graag doet dus - grijp ik actueel liever naar een model van een motor dan van een auto. Ik besef dat er op dit forum maar weinig motor-liefhebbers zitten, maar dat is dan jammer voor hen. Ik bouw ooit nog wel eens een rally-machien, maar voorlopig heb ik even mijn handen vol met tweewielers. Trouwens, er zijn voldoende rally-projecten lopende om de liefhebbers van die modelbouwtak ook te plezieren...

Wat mijn bouwprojecten betreft: zoals je ziet heb ik alsnog graag wat afwisseling, dus ik bouw een racebike, een straatmachine en een crosser tegelijk. Verschillende onderwerpen binnen het motor-thema, dat dan weer wel.

En geen nood: ondertussen is ook de juiste Zero Paints verf binnen voor mijn tombola-model, de Porsche 928GT, én is ook mijn bestelling binnen van Domino, namelijk de Gulf Lola-Aston Martin LM09 van Profil24. Er komen dus echt nog wel wat wagens aan hoor

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 27-06-2010 at 12:51.
Reply With Quote