View Single Post
Old 03-08-2010, 23:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Luuk S View Post
Niet erna dus

Dus op 18-08 kunnen betalende toeschouwers, die voor de autosport komen en niet alleen voor de drank, kijken of ze het startveld de moeite waard vinden...

Interessant weer
Mag ik advocaat voor de duivel spelen?

Ach de toeschouwers voor de autosport? Leuk dat ze er zijn, maar als ik exploitant was van deze 24 uur zou ik graag willen weten hoeveel toeschouwers er kwamen voor de drank Dat is de moneymaker voor dit soort evenementen. Helaas autosportliefhebbers, autosport is bijzaak

Ga ik naar de site van de 24 uur (gelukkig kan ik hem vinden via depaddock.net) dan kan ik niet ontdekken welke entertainment er is tijdens de 24 uur. Welke artiesten? Welke DJ's?

Iemand die professioneel bezig is met evenementen weet op welk moment een bezoeker zijn beslissing neemt om naar een bepaald evenement te gaan om daar zijn drank-€'s uit te geven. Ik ben zo eigenwijs om te zeggen dat dit kantel moment reeds gepasseerd is, op het gebied van drank-omzet zie ik een gat in de begroting

Let wel, ik hoop dat de 24 uur van Zolder weer terug gaat naar zijn hoogtij-dagen maar ben bang dat de editie 2010 niet het gehoopte effect gaat genereren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 03-08-2010 at 23:44.
Reply With Quote