Quote:
Originally Posted by joost
Wederom slecht geïnformeerd.
|
Volgens mij schrijf ik: als ik goed geinformeerd ben

Je mag me altijd bellen om me goed te informeren, bereikbaar via: 070-3564000
Quote:
Het technisch vindbaar maken van een site via google en andere zoekmachines gebeurt door de persoon die de site ontwerpt, niet door de schrijver van de teksten. Ik weet dat er technieken bestaan om een site 'veel gevonden' te maken, maar ben geen informaticus - schoenmaker blijf bij uw leest, nog iets voor jou  - en kan dat dus ook niet. Wat ik wel kan doen, is de opmerking overmaken, wat ik ook zal doen.
|
Dan heb je precies gedaan waar ik om vroeg, waarvoor mijn dank. Iedereen hier wenst natuurlijk een succesvolle 24 uur van Zolder.
Quote:
En wat het tellen betreft, ik kom aan meer dan 14.
|
Ik zie graag de lijst met de bevestigde namen, net zoals andere mensen in deze thread.
Quote:
groetjes en geniet van je vrij weekend op 21 en 22 augustus, Mark
|
Zeg je nu dat er dan weer minder dan 15 deelnemers zijn? Want ik kom niet als er minder dan 15 zijn.
Quote:
Twee opmerking, het evenement promoten, niet de race, maar de nevenwedstrijden, optredens, feestelijkheden, ligt niet bij SW, maar bij CZ. Dus wederom de bal fout...
|
Wij NL'ers kunnen best goed met de bal spelen, zojuist tweede geworden op het WK in Zuid-Afrika

Waar waren jullie?
Het maakt mij geen bal uit wie wat doet maar ik constateer alleen maar dat de beoogde money-maker (lees: feest, bier, zuip en vreet) niet dat gaat opleveren als wat men denkt. Ik kan niets terugvinden op het net en neem aan dat de site rondom dit evenement HET communicatie kanaal is voor alle doelgroepen! Of zijn er dan weer twee sites?
www.24hoursofzolder_dekoers.be en
www.24hoursofzolder_feestbierzuipenvreet.be?
Van mij geen oordeel wat het moet zijn maar ik heb wel mijn menig