View Single Post
Old 04-08-2010, 22:29
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Klopt het dus dat je walgt van een site zoals o.a. telegraaf.nl, racepress.nl? Want die berichten wel over dit feit.
Ik hou inderdaad niet van sensatie en het tentoonspreiden van leed. Klopt als een bus. Daarom kijk ik ook minder en minder TV ed. Ik probeer zelf daar zo goed en kwaad als het kan voor op te letten, want zulke berichten hebben niet tot doel te informeren, maar wel de sensatiezucht van mensen te stillen.

En om op je andere opmerkingen te antwoorden, neen ik ben niet tegen DP, ik probeer zelfs als ik kan een antwoord op vragen van mensen te geven (cfr vandaag BMW), maar ik vind dat een forum een discussieplatform is (zie fora voor bijv Mac, waar mensen elkaar helpen bij problemen) en geen plaats waar continu alles en iedereen afgebroken moet worden. In de thread van 24U is het enige wat jij initieel aanhaalt, het verhaal van de ruit, niet dat je het een steengoede editie vond. Dat bedoel ik, uiteraard is rijden met zo'n ruit niet echt verstandig, maar daar valt en staat die race niet mee. Durf vooral eerst zeggen wat goed is. In dat opzicht vond ik Cheever en Waltrip op de persconferentie een voorbeeld. Met alle respect, maar de manier waarop jij overkomt, waarschijnlijk bedoel je het goed en anders, helpt niemand een stap vooruit.

prettige avond
Reply With Quote