Quote:
Originally Posted by joost
Ik weet dat er technieken bestaan om een site 'veel gevonden' te maken, maar ben geen informaticus - schoenmaker blijf bij uw leest, nog iets voor jou  - en kan dat dus ook niet. Wat ik wel kan doen, is de opmerking overmaken, wat ik ook zal doen.
|
Hallo Joost,
Alvast dank voor het overbrengen van de boodschap, maar ik geloof dat jouw gesprekspartner de boodschap niet heeft begrepen of wil begrijpen. Of is er wellicht een gebrek aan know-how bij de desbetreffende persoon/organisatie/bedrijf?
Krap een week voor het evenement zoek ik op "Zolder 24 hours" of "Zolder 24 uur" in google en ik kan jullie site werkelijk nergens terug vinden op Google! 24U.be zie ik dan wel weer overal
We kunnen er lang en kort over praten maar dit is met geen mogelijkheid een goede zaak te noemen. Key-words in Google hebben een bijzonder groot impact op de €'s voor een evenement. Maakt geen bal uit of dit nu voor een dance-festival is of een sport-evenement met wat extra's
Groeten,
Mark
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|