Het is misschien eens niet slecht om de bezoekers en niet-bezoekers van de 24u eens te vragen wat er eventueel zou moeten veranderen, wat er verbeterd kan worden en welke acties er kunnen ondernomen worden om het volgend jaar veel beter te doen. De organisatie van Hans van de Ven is kwalitatief zeer goed en het staat buiten kijf dat er daar absoluut niet veel aan verbeterd moet - nee beter - kan worden. Nu nog het deelnemersveld proberen op te krikken en dan komt het wel goed... Maar - zoals eerder vermeld - door welke acties? Denk je dat een open kampioenschap niet de juiste formule is? Moet er vroeger marketing campagnes worden opgestart? Moet er geadverteerd worden in het buitenland?
De beste stuurlui staan meestal aan de kant van het circuit (letterlijk dan

). Dus beste paddockers laat u eens goed gaan, deel uw mening en post uw talrijke commentaren onder deze thread! Wie weet komt er een super oplossing uit de bus dat SpeedWorld in de volgende editie kan gebruiken.
Ter info: hier is geen prijs mee te winnen hé, het gaat hier puur om de autosport en in het bijzonder de 24u van Zolder