Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux
Nederlanders hebben het goed voor elkaar in hun eigen organisaties. Waarom zouden ze zich dan ook verleggen. Misschien eerst vissen in eigen vijvers en iets brengen waar alle anderen dan automatisch naartoe komen. Enig speurwerk zal jullie snel aantonen hoeveel Belgen naar het buitenland getrokken zijn om te racen. Reden: meer dan genoeg.
|
Heel interessante opmerking, verklaar u nader zou ik zeggen...
Volgens mij is er in het buitenland ten eerste prijzengeld te winnen (hier in België: "
nen beker voor op 't schap"), ten tweede lopen er nu net iets meer autosport liefhebbers rond in Nederland, maar ook in Duitsland, Engeland en Frankrijk (maar dat is normaal gezien het bevolkingsaantal) die getrakteerd worden op zowat alle vormen van autosport die mogelijk denkbaar zijn...
En last but not least, de media in de ons omliggende landen spelen een sleutelrol in de promotie van autosport, terwijl hier in België - buiten Pitstop op VT4 en Exqi - alle andere zenders maar ook kranten en magazines (hier heb je enkel - het weliswaar uitstekende - Turbo Magazine) totaal GEEN of heel weinig verslaggeving doen van gemotoriseerde sporten!
Dus mijn vraag is wat zou jij - als organisator - doen om het aantrekkelijker te maken?