Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux
Niets! Vooral kijken wat te verbeteren is en luisteren naar wat de mensen juist willen voor hun geld. Vergelijk het met een circus. Zet eerst je circus op en de mensen betalen wel inkom.
Krijg je dat onder controle dan volgen sponsors en kan pers ook niet wegblijven.
|
Super! Vanaf volgend jaar zetten we enkele clowns

in een paar auto's en dan laten we ze 24u rijden! Nog wat giraffen, olifanten en tijgers als marchals langs de kant - spektakel gegarandeerd!
Nee, alle gekheid op een stokje: de goede tijd was helaas toen er een hele rits BV's (Danny Verstraeten, Kris Wauters, Koen Wauters, en vele anderen...) meereden. Deze laatste (gebroeders Wauters) zijn nu meer piloot dan zanger maar het moet gezegd worden het (media)circus draaide als nooit tevoren!
Om alle bezoekers van de 24u hun mening te laten geven, bad idea... de meeste bezoekers zijn er op uitnodiging van een sponsor en het laat ze nog koud of warm of er nu 20 of 200 auto's rondrijden! Maar... ze dragen er wel toe bij dat de bezoekersaantallen omhoog gaan, net dat wat het interessant maakt voor de organisatie, de teams en inderdaad, last-but-not-least de media!
Spijtig genoeg moeten we nog wat verder blijven zoeken... Wie weet zit hier een "super marketeer" die ons eens even toelicht wat te doen - dus post it!