View Single Post
Old 06-11-2010, 19:46
racer's Avatar
racer racer is offline
De Paddock Rookie

Ik ga weer de slechte zijn zoals altijd,maar dat ben ik gewoon.
Ik heb al dikwijls van verschillende leden en niet van 2 gehoord,dat men die tombola niet zo zien zitten.
De reden is dat het geld kost,en men naar huis gaat met een kit die men toch niet gaat bouwen en zeker niet van plan waren om te kopen.
Ik persoonlijk heb mijn gewonnen kit altijd al weggeven of verkocht voor een paar €.
Verleden jaar zijn om die reden verschillende leden niet gekomen op de meeting van december.
Ik persoonlijk vind dat je het geld beter spendeert aan een niet te duur gezellig etentje of een gezellig onderonsje met een hapje en een drankje.
Als je toch niet wenst af te stappen van een tombola zou ik persoonlijk,meer de richting uitgaan van het kopen van spuitbusjes,lijm,verfpotjes,penselen.............. .... enz.Dat kan iedereen gebruiken en daar is iedereen blij mee.
Mag ik duidelijk zijn dit is mijn persoonlijke mening.Ik hoop nu dat de mensen die er ook zo over denken,zo eerlijk zijn van hun idee,hier ook eens neer te schrijven,en niet zwijgen zoals altijd.
Mocht er niemand reageren beschouw dit schrijven dan als nietig,dan ben ik weer verkeerd geweest.
Als het bestuur ok is voeg dan nog een extra regeltje toe aan de poll.Ik waardeer wel de inzet van Guy en Johny,die zich de laatste tijd,heel goed inzetten voor de club en alles terug in het goede spoor aan het krijgen zijn.
Reply With Quote