Quote:
Originally Posted by Pascal
Laat ons hopen dat deze tendens zich verder zet. Dan kunnen we met 20 à 25 auto's nogmaals spreken van een overgangsjaar en hopen dat Belcar opnieuw groeit in de toekomst.
|
We kunnen als fans alleen maar hopen op betere tijden. Echter, de moed zakt je in de schoenen als je het artikel leest op dh.be
Mijn frans is niet al te best maar wat ik ervan snap (hopenlijk kunnen jullie de tekst beter vertalen en uitleggen):
- Vd Ven is uit Speedworld gestapt! (Vd Ven is wel succesvol met de moto's en was succesvol met de DSMEC)
- Speedworld kan met 21 wagens nooit groen draaien, je zit break-even op 25 wagens.
- De amateur komt niet meer aan bod
- Goede vooruitzichten pas vanaf 2014/2015 als iedereen meewerkt aan een goede oplossing
- Circuithuur veel te hoog voor geluidsweekends, daardoor niemand te vinden die € 1000 per wagen per wedstrijd wil betalen voor een ouderwets weekendje "sprinten" € 12.000 voor een B-dag (95 dB?) of € 12.000 per uur voor een A-dag (110 dB?) Het blijft hetzelfde oude asfalt
Knappe gast die een dergelijke prijstelling kan verdedigen.
- RACB komt haar afspraken niet na en het zoveelste bewijs dat zij niet optreden als promotor van de autosport. Was is dat toch voor een zieke machtgeile bende daar in Bruxelles? Schande!
- Oplossing: Belcar + BTCS samen voor het grote geld, BGDC/BSOT voor de kleine beurs
Zie attachment de bron voor het verhaal.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|