View Single Post
Old 09-06-2011, 21:36
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by NetForce84 View Post
Gelezen op autosport.be
Ik ben niet zeker hé, maar enkele weken terug schreef ik dit in een persartikel en werd er door enkele mensen geroepen (incl. journalist JC) dat ze geen lessen dienden te krijgen van niemand. Men schreef het zelfs in Turbo magazine om even na te trappen. Het 2 uur online plaatsen van een tekstje dat misschien niet online had mogen staan (foutje van de bewuste journalist?) deed bij velen de wenkbrauwen fronsen, pfff. Resultaat: 200 telefoons en tientallen mails.

Neen ik weet van niets , en neen het zal geen verbetering zijn.

5 weken later: we doeken Belcar en BTCS op en komen met iets nieuws... effe raden: de nieuwe DSMEC?

Misschien zat ik er met het artikel toch niet zo ver naast

Als ik de uitnodiging lees dan staat er letterlijk en ik citeer: "Het is inderdaad op de vooravond van de 12H van Spa dat Speedworld kleur zal bekennen voor wat betreft de toekomst van de Belgische Kampioenschappen op circuit".
Moet ik nu uit die zin afleiden dat Speedworld de toekomst gaat bepalen van de Historics, BGDC, BSOT, 2CV, Smart Cup, enz... ik denk het niet.

Eigenlijk maak het allemaal niet zo veel uit. Hou jullie mailbox en de gekende websites maar in de gaten dinsdag 14 juni rond 10.00

Groetjes
Reply With Quote