View Single Post
Old 18-06-2011, 11:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by joost View Post
Lees hier alles over 2012 en het circuitgebeuren: http://sport.turbomagazine.be/news_N...dingserie.html
Beste Joost,

dat er verwezen wordt naar een andere site op ons forum, om meer informatie betreffende een onderwerp te vergaren is op zich geen probleem; dit gebeurt regelmatig en is ook maar normaal. Tenslotte heeft niemand er baat bij dat iedereen op zijn eigen eilandje gaat leven. Maar net zoals we aan onze posters van foto's vragen om tenminste enkele teasers op ons forum te posten, en voor meer van dat moois dan te verwijzen naar een andere site, zou ik jou ook vriendelijk willen vragen (en natuurlijk niet jou alleen, maar alle andere mediamensen eveneens) om tenminste de moeite te doen om een summier artikeltje neer te schrijven over het onderwerp, waarna je dan naar analogie van de foto-posters kan vermelden 'voor nog meer informatie aangaande dit onderwerp zie ... ' Een minimum aan wederzijds respect lijkt me toch iets wat essentieel is, en puur verwijzen naar je eigen site zonder meer lijkt me net iets te commercieel en net iets te weinig duiding brengend. Hopelijk kan je ons standpunt hierin begrijpen en kan je hier in de toekomst iets aan doen? Alvast bedankt voor je begrip en medewerking.

MVG,

Guy.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote