Vooraleerst dit ff:
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz enzovoort. Dat was hetgene ik zonet voelde tijdens de race. Azo'n saaie vertoning. Compleet geen spanning. Ik voelde nooit dat gevoel dat ik bijvoorbeeld gisteren bij Clijsters-Capriati had. Zelfs bij de vlekkeloze start niet.
Ralfke dus. Versloeg mooi z'n broer door enkele snelle rondjes neer te planten. Maar wat kan het Michael schelen, als er 1 is die hij graag ziet winnen -buiten hem- zal het wel Ralffff zijn. En van McLaren moesten we het vandaag zeker niet hebben. Op die manier laten ze Michael met de titel wegwandelen en drijft de spanning in het WK langzaam weg. Hakkinen kan met een weliswaar verdiende 3de plaats daar niks aan veranderen.
Barrichello daarentegen vond ik de klungel van de race. Furieus begin, maar dan écht als een beginneling (nu écht) idioot gespind.
Had dat niet gebeurd, had Barri op het podium gestaan, immers dan had hij de gebrekkige prestatie van Montoya niet moeten ondervinden.
Verstappen die mooi meereed, pech had met strategie door het uitkomen van de Safety Car en in de laatste ronden probs met z'n remmen kreeg-volgens expert Thierry Tassin. Dus ga ik deze keer zeker niet de schuld op hem steken.
En wilt er iemand een bod doen op de helm van Jean Alesi ?
Pro's
-R. Schumacher (duh)
-M.Hakkinen (eindelijk)
-Trulli (onzichtbaar maar zeer constante factor)
-Raikkonen (SUPERtalent, dé Rookie van 2001, de Button van vorig jaar)
-Alesi
-Panis (pech,pech,pech)
-Verstappen(pech,pech,pech,pech)
Contra
-Coulthard (veel te traag in het beginstadium van de race)
-Montoya (Hallo ? waar zijn we mee bezig ?)
-Benetton-duo (as usual)
-Barrichello (hmm...)
-De hele race op zich. BEREsaai....