my opinion
hmmmzzzz
aan diegenen die hier al weken de aflossing van de wacht aan het verkondigen zijn in de F1, wil ik er eventjes op wijzen dat de 2 beste piloten in de F1 nog altijd Duits zijn!! Nog meer zelfs, ze noemen allebij Schumacher!!! Het niveau dat deze heren halen is werkelijk fenomenaal, en ik voorspel het nu al dat dit nog enkele jaren zo zal blijven!!!
R.Schumacher: Fenomenaal wat hij presteert!!! De rookie die al jarenlang wordt aangekondigt wordt bij Williams letterlijk van het kastje naar de muur gereden!!! Montoya staat nu zelfs onder zulke prestatiedruk, dat hij aanhoudende begint te falen!!!
M.Schumacher: Voor deze persoon geldt hetzelfde als diegene hier boven!! Ook het verhaal van zijn teammaat is hetzelfde!! Won vandaag weliswaar niet, maar op zijn prestatie was niets, maar ook niets aan te merken!! Hij haalde de limiet uit de wagen, maar dit was vandaag niet genoeg!!
M.Hakkinnen: Voor het eerst sinds lang nog eens op het podium!!! Dit mag een lichtpuntje genoemd worden, maar als een 3e plaats voor een 2voudig wereldkampioen (die nog steeds met een van de betere wagens rijdt!!) een lichtpuntje genoemd wordt, dan zijn we ver gekomen!!!
K.Raikonnen: De echte rookie van het seizoen!!! Deze man heeft Heel veel toekomst!!! Zou me verbazen als deze piloot op het einde van het seizoen niet onder contract ligt bij een of ander topteam!!
J.Alesi: Mooie prestatie!! knap dat hij dit mag meemaken na de donkere dagen bij Prost!!
De La Rosa: Mooie race, zonder echte uitblinkers!!!
D.Coulthard: Nooit nog maar een kleine bedreiging kunnen zijn voor M.Schumacher!!! Het is 10 voor 12 voor DC als hij nog iets wil maken van zijn wereldtitelambities!!
R.Barrichello: 2 knappe inhaalmanoeuvers!!! Maar dan .... te gretig willen zijn, en in de fout ??? of TC die ineens tegenspartelde??? Verdween daarna van het toneel!!
J.P. Montoya: Iedereen kan fouten maken, en iedereen heeft recht op een nieuwe kans, maar ...
- Als je outqualified wordt door je teammaat
- Verstappen zijn bijnaam als crashpiloot wilt afnemen
- Mensen van moordenaar beschuldigt, na een al dan niet terechte opmerking ivm een aanrijding (discussie tussen villeneuve en montoya)
- als je met een van de sterkste wagens van het veld nog veel mindere goden achter je moet dulden in de stand om het wereldkampioenschap
dan vraag ik me af waarom Button en Fisichella en Alonso, bij teams zonder kansen rijden!!! En deze Prutser (vergeef me de uitdrukking) en een topwagen moet zitten!!
nu de teams!!
Ferrari: Heeft nog altijd het compleetste package van het hele veld!! Verliezen vandaag dan wel van Williams, maar weten evengoed, dat op de circuits met minder straigth's ze de sterkste wagen hebben!! Op deze manier zullen ze op het einde van het jaar opnieuw de dubbel scoren!!
Williams: Toonde opnieuw het potentieel!!! als ze nu naar volgend jaar toe, ook nog kunnen werken aan het bochtigere werk dan hebben ze een wagen om wereldkampioen mee te worden!!
McLaren: Zijn volop bezig om al hun kansen op de wereldtitel te vergooien!! De sage met Newey duidt nog maar eens aan hoe belabberd het er tegenwoordig aan toegaat bij McLaren!!! Zullen moeten oppassen om niet in de dieperik te verdwijnen!! een malaise mag eventjes duren, maar geen jaren!!
Sauber: knap wat ze presteren met hun beperkte middelen!! Als ze volgend jaar dan eindelijk een fabrieksmotor zouden hebben zou dit switserse team zich wel eens als subtopper kunnen nestelen!!!
airco