View Single Post
Old 07-09-2011, 00:45
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie

Wel, ik moet zeggen, het was triestig... Hel zal volgend jaar toch anders moeten want anders ga ik niet meer.

t'was er een beetje over dit jaar, begon al goed bij het binnenkomen, eerst half uur staan sukkelen om op camping te geraken, omdat blijkbaar de organisatie van dat festival daar het voor het zeggen had. Daar één of andere gladde pippo wouons daar nog es 50 euro camping laten betalen... yeah right... dan moest em toch ietske gladder zijn, want hij had het verkeerde volk voor zich...

Die radiozender, waar op autosport.be sprake van was, was er natuurlijk niet... een videowall die naar de binnenkant van de paddock gericht was () die van het circuit haast niet te zien was door al de tenten...
Nu, laat ons eerlijk zijn, de commentaar op zolder is altijd al rampzalig om volgen, als je ergens op je gemakje wilt zitten, zoals bvb aan de sacraments heuvel... maar dit jaar wist je gewoon niets! enkel boenke-boenke-boenke-boenke. Na, 2.5u wedstrijd, was het me zo beu als pompwater, en ben ik maar effe naar camping getrokken... waar de boenke-boenke-boenke nog wa luider was

Ik snap de redenering nie echt, meer volk trekken naar de 24u.... Nu die duizenden mannekes van 15-16 jaar die ik daar heb zien ronddesteren... is dat het volk dat je wil aantrekken voor de 24u ? Wat kan hen da koerske daar schelen?? die zijn daar om te feesten, niet om geld uit te geven op het circuit...
Nu, Pas op, ik heb niet tegen een party tijdens de 24u , integendeel, die truck/dj booth/mega luidspreker die daar vroeger midden in te paddock stond, en waar IEDEREEN die een weekendticket voor de 24u had, kon bijwonen, was prachtig, en was een ferme ambiance! Dat was Vlaamse Kermis... maar zo een megafestival, waar ge 1- al nie binnen moogt, 2- den helft van t'circuit inpakt en 3- u als trouwe autosportbezoeker het gevoel hebt dat de 24u bezoeker daar eigenlijk maar van minder belang is dan de festivalbezoeker.... nee dank u...

En wa Belle daar zegt is ook waar, s'nacht paar vrienden tegengekomen, ook trouwe bezoekers van de 24u nacht, en die waren al meer dan half uur op zoek geweest naar een kotteke waar ze een pintje konden drinken...

Het is te hopen dat er iets van die petitie komt, want zo kan het idd niet verder.

Last edited by sturgis; 07-09-2011 at 00:49.
Reply With Quote