View Single Post
Old 27-09-2011, 16:45
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by NetForce84 View Post
En waarom is dit goed nieuws?!?!
Sja, goed en slecht nieuws zeg maar. Goed omdat België geen GT3-kampioenschap met een groot deelnemersveld kan aantrekken omdat het hier financieel niet echt haalbaar is voor de meeste teams. Zo zullen altijd dezelfde teams voor de top 3 gaan en dat maakt het voor de toeschouwer ook minder attractief vind ik...want de spanning is er dan echt wel voor een deel uit. Begrijp mij niet verkeerd, ik zie graag teams als ProSpeed zegevieren (), maar ze mogen van mijn part wat meer concurrentie erbij krijgen.

Slecht nieuws natuurlijk omdat de GT3's mooie wagens blijven om naar te kijken hé. Het zou dus wel leuk zijn mocht BlancPain naast de 24 uren van Spa ook Zolder aandoen zodat we ze iets meer aan het werk zien. Vooral als er teams als KRK, WRT, Level en zo aan deelnemen.

Voor mijn part mogen ze echt de GT3's gaan weren als we daardoor weer vollere velden krijgen met oudere GT's en toerismewagens, maar dat de grotere namen evenzeer present tekenen, naast de amateurs. Want dat blijft natuurlijk ook belangrijk om volk aan te trekken. Ik blijf erbij, doe het volgens het principe van de Dutch Supercar en ik ben een tevreden mens.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote