View Single Post
Old 20-05-2012, 13:08
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Ik heb zopas de resultaten van de sprintraces eens bekeken, zowel algemeen, per klasse als per divisie. Daarbij stel ik vast dat:

- er van de 18 deelnemers, waarvan melding in het officieel persbericht van de organisatie, slechts 15 aan de start verschenen...
- er weinig brokken zijn gereden. Proficiat aan de rijders, het is ooit anders geweest in sprintraces. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat er deze namiddag nog een Long Race op het programma staat...
- er van alle deelnemende teams aan de sprintraces slechts 1 team is (GPR) dat niet met een "divisiebeker" naar huis gaat. Alle andere teams staan wel in één of andere divisie 1 of 2 keer op het podium...
- er teams zijn die er in slagen om tijdens een dertig minuten durende sprintkoers meer dan drie ronden achterstand te hebben aan de finish. Met alle respect voor die jongens, die zich hopelijk toch geamuseerd hebben, ben ik persoonlijk van mening dat hun bolide dan enkel dient als veldvulling maar in feite niet thuis hoort in deze sprints. Aan de piloten zal het waarschijnlijk niet liggen, maar de wagen lijkt mij hopeloos traag... Is natuurlijk een persoonlijke mening.

Kijken we dan maar uit naar wat de namiddag brengt. Hopelijk een race waarbij de uitslag niet na vijf ronden vast ligt en liefst zonder al te veel brokken.
Reply With Quote