Hallo ik ben alweer een tijdje geleden gestart met de bouw van de Peugeot 205 t16 Evo 2 van uiteraard Tamiya. Ik heb hier de Renaissance transkit TK24/205 bij gekocht, maar heb de velgjes en bandjes al gelijk in de vuilbak gepleurt
Het gaat hier om de wagen van Bruno Saby waarmee hij in 1986 rond denderde in de rally Tour de Corse, ik was toen 15 a 16 jaar en piste nog regelmatig over mijn schoenen in die tijd

Ik ga me niet uitwijden over de rijders of de rally, want daar heb ik geen bal verstand van en dat weten de meesten hier op dit forum toch beter dan ik.
Ik vind alleen de groep-B wagens gewoonweg kicken en hoop er daarom ook nog enkele te kunnen bouwen in de toekomst.
Dus zoals al gezegd de velgjes gerecycled. De rest was gewoonweg niks. Belachelijk eigenlijk voor ruim €50,-
Maar goed niet getreurd, ik heb dus de velgjes gebruikt als inserts en aluminium velgjes en dito bandjes gebruikt uit de slot-scene, en deze laatste op diameter geslepen met de Hudy.
http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1363871202
Ook nog wat aan de body verbouwd.
De voorste lucht (radiator) opening werd groter gemaakt en de 2 koelgaten voor dicht gemaakt. Het originele spoilertje op de motorkap (achteraan dus in dit geval) weggehaald en de giga vleugel gemonteerd.