View Single Post
Old 22-05-2013, 23:33
Haddewade Haddewade is offline
De Paddock Rookie

Ja daar ben ik ook erg content mee, die man is een meester.

Als het goed is is het morgen en overmorgen kerst en snikolaas tegelijk . Boortjes komen uit de VS, 30 stuks in verschillende maten voor $ 24,99.

Pakje uit de UK met 2 Devillbiss AB spuiten en een hoop reserve onderdelen.

Gisteren nog even bij een AB shop wezen shoppen voor een nieuwe compressor. De mijne heeft afgelopen 7 winters in de garage ietsje te goed verstopt gestaan en is door de vorst gaan hemelen. Maar ojee ojee, je gaat voor een compressor en je komt met 2 dozen thuis Uitblaas potje, snelkoppelingen voor de AB penselen en nog meer klein handig grut.

Bij ModelBrouwers het nodige aan verf gekocht. Ben benieuwd of de Enamel nog net zo lekker ruikt als vroeger

Je koopt een bouwdoos voor 160 euro maar onderhand...... ik had 15 jaar geleden beter niet kunnen stoppen

Vanavond het 'olietank hok' eens uitgemest, kast erbij geplaatst zodat ik een andere kast kan gaan ombouwen tot spuitcabine.

De kast is 1,80 x 77 x 55 cm (HxBxD) er komt een plank in met een uitsparing voor een rooster van circa 24 x 40 cm. Dan kan daar de afzuiging onderaan. En met een paar SMD ledstrips voor de verlichting kan ik hem als ik niet hoef te spuiten als growkast gebruiken

Nog even en ik kan echt gaan bouwen

Last edited by Haddewade; 22-05-2013 at 23:34.
Reply With Quote