Dan de voorbereiding van de vensters.
De raampartij is niet volledig nodig, daar er nieuwe, juistere zijruitjes inkomen achteraan. Dus werd het ding in twee gedeeld.

Het voorste deel kan dan in zijn geheel geplaatst worden, maar wel eerst goed dryfitten, want ik heb toch één en ander moeten bijschuren om hem mooi op zijn plaats te krijgen. (helaas geen foto)
Van de achterpartij werden enkel de achterruiten behouden.
Bij het transkitje van Rennaissance zitten ook vacuüm achterruitjes die mooi helder zijn, maar moeilijk te monteren. Ook zijn ze zoals steeds niet mooi egaal, en geven ze een troebel zicht naar binnen.
Dus ga ik toch de achterruit van de kit gebruiken. Deze ziet er zo uit.

Door de ribbels erop, is er helemaal niets te zien door de venster, dus dat moest beter.
Ik ben dan aan het schuren gegaan. Eerst de ribbels verwijderd met korrel 360, dan alles vlak geschuurd met vervolgens korrel 600, 1200, 3600, 6000, 8000 en ten laatste 12000. Dan werd het ruitje gepolijsd met similiseersel en vervolgens in de wax gezet.
Resultaat, met de oude versie ernaast:

En dan even het verschil in de body:
Voor:

Na: