View Single Post
Old 26-06-2013, 21:16
Rocknrolla's Avatar
Rocknrolla Rocknrolla is offline
De Paddock Regular

Zo, deze maar weer eens van onder het stof halen..
Ik ben ondertussen aan de derde kit bezig. Na de Revell en de Fujimi heb ik me de Diecast versie van Fabbri aangeschaft. Deze was niet zo makkelijk te vinden trouwens maar elke dag even op alle tweedehandssites kijken wierp uiteindelijk zijn vruchten af. De auto werd al helemaal gestript (wat sommigen onder jullie hebben gezien op de meeting) en nu moet hij van zijn lak worden ontdaan. Van Loixrallyfan heb ik de tip gekregen om dit met nagellak remover te doen.

Maar goed, veel is er nog niet mee gebeurd maar ondertussen is de echte wagen wel helemaal klaar voor zijn eerste rally dit jaar. Hun doel was om de auto klaar te krijgen voor Wervik maar dat is na lang sleutelen dan toch niet gelukt. Jammer maar helaas.
Ik heb ook besloten trouwens om het model te maken zonder startnummer, dus gewoon zoals hij nu momenteel in de garage staat. Waarom? Geen idee eigenlijk.

De decals zijn ondertussen ook al in de maak door Doc, dus daar zit ook schot in.

Om af te sluiten nog even enkele foto's van het model en hoe de echte wagen er nu bij staat en zal worden gemaakt.

Het model:

De echte wagen

Reply With Quote