Quote:
Originally Posted by Nismo
Da gaat wat geven als ge gaat kwartetten 
|
Tja, das nen halve orgie e...
Quote:
Originally Posted by Nismo
Wat dat dak betreft, ik vind niet dat het bij dit model te laag uitvalt, in tegenstelling tot de M3 van Fujimi.
|
Het is zoals Pieter zegt: het hangt wat af van de invalshoek. Maar ik ga het zo laten. Werk genoeg
Kleine update: De body werd van witte primer en White glossy voorzien. Ik kon het niet laten ook even te dryfitten. En toen... Vond ik een probleem. Ondanks het vele paswerk vooraf bleek de wagen toch niet op 4 poten te rusten. Heel vreemd want voor het spuitwerk was dit wel het geval. Drie uur lang ben ik op zoek geweest, passen, uit elkaar, weer dryfitten, ... Pfff. Tot ik de oplossing zag: de twee halve asjes eruit en een volledige as plaatsen. Waarschijnlijk dat er daar iets was fout gegaan hoewel alls muurvast zat met secondenlijm...
Anyway, nu rust hij dus wel weer op 4 pootjes. Hopelijk blijft dit zo.
En tussendoor nam ik ook wat foto's... Met en zonder flash...
Er werd ook reeds een begin gemaakt aan de binnenzijde. De dashboards werden onder handen genomen. Aan de hand van de interieurfoto's merkte ik dat het aanpassen heel erg zal meevallen. Het hele interieur trouwens want die wagen is echt 'leeg'. De dashboards werden wat verzaagd (rode pijltjes) en er werd een instrumentenpaneel gescratched uit plastic card. Hier ga ik later mee verder. Eerst eens uitzoeken hoe ik die wijzerplaten ga maken...
Vandaag staat de eerste kleurlaklaag op het programma alsook het verder werken aan het interieur. Wat is het leuk als je vakantie hebt... Was dit een OOB-tje geweest, hij was al klaar
Grtzzz