View Single Post
  #2  
Old 19-11-2014, 20:06
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Deze fase was in feite de meest gecompliceerde uit de ganse bouw, omdat er zoveel bevestigingspunten tegelijk te kleven zijn (en vast te houden).



Ik heb even met het idee gespeeld om het frame samen te bouwen vóór het spuiten, en de motor en andere onderdelen erna in te bouwen (zoals bij een echte motorfiets), maar ik heb het idee laten varen omdat ik niet direct een oplossing vond om alles in te bouwen zoals het hoort, en aangezien de kleefnaden later toch niet meer zichtbaar zijn.



Stap 4: samenbouw van de knaldempers. Gewoon samenbouwen en glanzend zwart spuiten.



Stap 5: inbouwen van de uitlaten.



Geen onoverkomelijke problemen hier; alleen oppassen dat je geen lelijke vingerafdrukken nalaat op de uitlaten.

Attached Images
File Type: jpg 1981_suzuki_katana_08.jpg (637.0 KB, 585 views)
File Type: jpg 1981_suzuki_katana_10.jpg (613.7 KB, 553 views)
File Type: jpg 1981_suzuki_katana_12.jpg (500.7 KB, 551 views)
File Type: jpg 1981_suzuki_katana_14.jpg (564.3 KB, 651 views)
File Type: jpg 1981_suzuki_katana_13.jpg (581.1 KB, 558 views)
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 19-11-2014 at 20:29.
Reply With Quote