Deze is al een half jaar klaar maar ik vergat hiervan updates te plaatsen. Met deze breng ik dat even in orde...
Even een foto van het interieur. Zo zou het worden indien het een civiele auto was geworden.
Maar zo hoort het dus niet. Zo goed als het volledige interieur wordt gescratched: rolkooi, middenconsole, deel van het dashboard, achterbank en zijpanelen...
We starten met de opbouw van de rolkooi. De referentiefoto's waren een hele goede leidraad. In de kit zat er een rolkooit en die diende als donor. Vandaaruit werd verder opgebouwd. Het zwart is het originele stuk, wit is plastic tube... De stukjes werden telkens uitgeboord en binnenin zit wat ijzerdraad voor een stevigere verbinding.
Tijd nu voor het achterpaneel. Ik had reeds de zijpanelen en het basisachterpaneel uit plastic sheet gesneden. Op alle panelen moest wat detail komen. Voor het achterste paneel was dat het toevoegen van wat reliëf. Dat werd gecreëerd met dunne plastic card. De realiteit werd zo goed mogelijk benaderd.
Daarna mocht alles in kleur gespoten worden. Er kwamen ook twee zwarte details toegevoegd...
...