Microsoft heeft in het verleden veel rotzooi afgeleverd (denk maar aan Windows ME) en is daarvoor (terecht) meermaals bekritiseerd. Toch vind ik dat ze vanaf Windows 2000 de juiste weg zijn ingeslagen. Ik ben zeer tevreden van XP (OK, misschien is die Home Edition wel een geldklopperij maar je moet ze nog steeds kopen ook hé) en als ik naar de toekomst kijk en zie wat MS aan het klaarstomen is (Corona, Tablet PC, Mira) dan ziet dat er volgens mij goed uit.
Ze breken echter hier en daar wat regels, maar om eerlijk te zijn kan mij dat als consument niet echt schelen. Wat me wel stoort is dat ik die software niet kan verwijderen. Van mij mag Outlook Express gerust in mijn Windows aanwezig zijn, maar als ik deze wil gaan wissen zou ik dat graag doen zonder in het register te moeten gaan knoeien.
Als er straks iemand afkomt met een product dat beter is dan dat van MS, dan zal ik het zeker niet nalaten om dat te gaan gebruiken, ... maar om eerlijk te zijn heb ik dat persoonlijk nog niet dikwijls meegemaakt. Ofwel werkt het niet goed samen met Windows, ofwel voeldoet het niet aan de eisen, ... .
Iets wat ik MS toch moet nageven, ... ze weten goed wat de doorsnee populatie wil van z'n OS.
Quote:
ik reken mezelf niet onder de leken
|
[respect mode] Zo was het ook niet bedoeld hoor [/respect mode]