Thread: 2de klasse
View Single Post
Old 11-11-2002, 22:34
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by tsjolder
Match nie gezien, en op de gastenboeken zegt al wat van bij ons is dat het penalty was en al wat van Hamme is dat het er geen was. Ik kan mij dus niet uitspreken. Dat Zulte-Waregem niet echt indrukwekkend was, verbaast me niet echt: het is al heel het seizoen niet super op verplaatsing (was van eerste speeldag geleden dat we buitenshuis wonnen). Langs de andere kant: als je vrij vroeg voorkomt, kan je de tegenstander wat laten komen. Maar wat je zegt qua supporters is idd wel waar: zowel in Hamme als in Waregem en Zulte leeft het voetbal nog, wat van veel ploegen in tweede niet kan gezegd worden. Maar bon, zaterdag spelen we om op kop te komen, 't zou mooi zijn in ons eerste jaar tweede....
Voor mijn part mogen het elke week zulke wedstrijden zijn... vol huis en een toffe sfeer, juist dienen uitslag was wa minder (voor ons dan toch )

Maar toch enkele bemerkingen, in voorverkoop moest je je identiteitskaart tonen voor tickets te kopen en aan de kassa blijkbaar niet... en dit was volgens de pers (en ordediensten) een 'semirisicowedstrijd' ik vond dit en wedstrijd met veel sfeer als men dit al een risico noemt tja...
Reply With Quote