Yep Sennake, zo is dat. Toyota zit nog steeds in Keulen - lands de zuidkant vlak aan de ring. Toen ik in Duistland zat, waren ze de'r ook al, en als ik me goed herinner hebben ze naast de TTE, gewoon 2 nieuwe fabrieken neergepoot de afgelopen jaren. Nu ja, voor Saelens zal Aken en Keulen hetzelfde zijn. Voor iemand van West-Vlaanderen is dat allemaal heel ver weg. tot Aken 2 uur en tel daar nog eens 40 minuutjes bij en ge zijt er. Allez, dan ligt dat toch tegen elkaar.
Als Toyota kort bij huis wil testen, moeten ze misschien maar eens naar Kerpen gaan, op de piste van El Schumi, hihi.
Anyway, ze zaten de'r weer eens intelligent te kijken. Een iets of wat fan van de F-1 - die een beetje Frans verstaat - weet wat hem te doen staat. La Deux of La Une al naar gelang hun timing. Spannede verslaggeving verzekerd. Als de koers heeeel saai is, klaren zij het nog om er iets moois van te maken. Maar ja, over de taalgrens wordt autosport en de media eromheen met hart en ziel bedreven, in Vlaanderen doet de media eraan mee omdat ze moeten van de fans. Niet omdat ze er het hart of de kennis van hebben. Er is dit seizoen dus niets veranderd.
Amai, 'k wou zoveel nie schrijven, maar 't was er weer uit voor ik het wist. Allez, de groeten.