Thread: FIA GT Brno
View Single Post
Old 25-05-2003, 22:31
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Ik bemerk na 4races dat de Vipers er gewoon niet meer aan te pas komen. De hegemonie van vipers op het allerhoogste niveau is voorbij.
[list=1][*]De Gt-klasse van de 24 uren van Le Mans zijn de laatste 2 jaar al gewonnen door een Corvette. Geen Viper dus.[*]Je trapt een open deur in door tegen Anthony Kumpen te zeggen dat de Viper niet meer de GT-wagen van de toekomst is. Eigenlijk was hij niet eens van plan om nog FIA-GT te rijden en bovendien : waarom denk je dat hij met het project Pagani bezig is?[*]Om daardoor te stellen dat de Vipers er gewoon niet meer aan te pas komen, vind ik schromelijk overdreven. De Force One Vipers vormen nog altijd een ernstige bedreiging van de concurrentie, en alhoewel de Viper "uitgeëvolueerd" is, kan hij zeker nog mee met de kop van het startveld en is hij in handen van Anthony Kumpen en Mike Hezemans zelfs nog geregeld de snelste van het veld. Dat pech hen telkens van een podiumplaats afhoudt doet niets af van de sterkte van de Viper.[*]Ik ben ervan overtuigd dat er dit seizoen nog overwinningen inzitten voor een Viper. Ik ben er evengoed van overtuigd dat hun rijk bijna uit is. Maar niet meer meekunnen? No way![/list=1]

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote