Ik begin mij af te vragen waar sommigen eigenlijk op aan sturen : nadat een wagen buiten strijd wordt gesteld door een stuk verloren geraakt carbon beginnen sommige mensen zich vragen te stellen over de degelijkheid van de wagen en de piloten die de wagen besturen... Dit gaat echt mijn petje te boven en bewijst voor mij maar één ding : die personen kijken enkel naar het gevolg, maat niet naar de oorzaak. Uit dat gevolg worden dan nog verkeerde en volledig ongefundeerde conclusies getrokken...triestig mannekes, heel triestig...
En wat het vergelijk met het Belcar Kampioenschap betreft : het is maar al te makkelijk een redenering op de bouwen op basis van iets wat iemand anders heeft gezegd, en zelfs daarmee direct teruglinkte naar naar het kampioenschap waarover het hier in kwestie handelt. En als daar dan reactie op komt dan wordt de hele zaak maar weer naar die basis verschoven. Natuurlijk is het leuk als je zaken die je probeerde te staven naar anderen kan afschuiven hé... ruikt aardig naar frustratie me dunkt!
Voor mij is deze discussie dan ook gesloten. Ik trek er mijn conclusies uit en hou deze voor mezelf. Lullen jullie maar rustig ongefundeerd verder met de afbrekende kritiek...
Last edited by Mistery; 26-05-2003 at 15:31.
|