Quote:
Originally posted by Sennake
Ik weet niet of je de beelden gezien hebt op Eurosport, maar het stuk carbon heeft dus de rechterachterband aan flarden geslagen, en dan nog wel nét achter de inrit van de pitlane. Dat betekent dat Mike nog een volle ronde moeten rijden heeft met een band waar de flarden nog aan hingen en de ganse carrosserie en alles wat ook maar enigszins in de buurt zat, in gruzelementen geslagen heeft. Op de TV-beelden, van buitenaf gefilmd, kon je na een halve ronde gewoon Mike Hezemans zien zitten... Dus dat daar een olieleiding mee afgrukt wordt lijkt me niet zo straf eerlijk gezegd. Wat wél straf is, is dat het weer net bij Force One gebeurt én dan nog net nà de inrit pitlane. Meer pech kan je moeilijk hebben...
|
Ah, het stuk carbon is dus "slechts" onrechtstreeks de oorzaak van de beschadiging van de leiding. Ik kon uit het verslag opmaken dat dat stukje carbon rechtstreeks de beschadiging had aangebracht en vandaar dus mijn opmerking... Een olieleiding die enkel door een stukje carbon stuk gaat zou wel straf zijn