View Single Post
Old 05-07-2003, 23:13
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
Ha, goed Dan is die morgen al "meurg" op de Bokkencup
In your dreams Sennake !!!

Man man, da's pas karten ! 1u20' fun gehad.

Door omstandigheden bleken de rijtijden ietwat gewisseld (zonder dat ik dat wist) zodat ik, toen ik om 20.00 arriveerde, zowat direct in dat ding mocht springen. (eigenlijk moest ik rijden van 21 tot 22 uur)

Na de korste briefing die ik ook gehoord heb:

"er is geen blauw,...dus kijk maar zelf uit "
"als je gaat tanken, dru op de eerste knop die je tegenkomt, dat start je stop van 1 min"
"bij het binnerijden in de pist, stoppen aan de weegschaal"

Nog vragen ? OK, vertrek maar ....

Dan rijden, de eerste ronde ging al direct mis; zwaar overstuur en hopla rondeje van het huis...Maar dat lag gelukkig niet alleen aan mij. De stuurstang bleek krom.

Dus dan direct maar pitten en een spoedherstelling van 30"

Terug de baan op , en ja hoor dat ding ging weer als een speer ( vond ik toch....).
Alleen mijn speer ging iets tragen dan de rest van het peloton. Ik draaide zowat 45.5 , terwijl de rest schat ik makkelijk 43. haalde.

De bedoeling was echter een tof uurtje hebben en de zaak heel houden. Wel dat is beide gelukt.

Uiteindelijk ben ik na 1 u 20 !!! binnengehaald, en dat was echt niet te laat hoor...Zolang ik reed ging het nog goed, maar bij het uitstappen was de fut er wel degelijk uit. Stijve rechterarm en een moetwillige rib..

Troost je, mijn masseuse staat nu klaar en morgen ben ik weer fit genoeg om jullie het leven lastig te maken ...

See You on the track !

Last edited by fordje; 05-07-2003 at 23:18.
Reply With Quote