View Single Post
Old 14-07-2003, 11:07
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Ik zou wel nog willen zeggen dat de reactie van Tassin op het podium heel onsportief was. Hij was eerst een beetje verrast dat ik degene was op wie hij had zitten jagen maar ne kleine proficiat kon er niet af, Gaetan Vigneron feliciteerde mij en gaf een hand maar TT draaide zich gewoon om. Je hebt goede verliezers en slechte...

Verder moet ik wel zeggen dat het niveau in de FUN CUP toch wel heel hoog is. De teams die van voor meedraaien staan vaak op het niveau van de "betere" Belcar teams, niet qua budget maar wel wat organisatie betreft. Perdieus Motorsport is mij enorm meegevallen en heeft mij ook verrast door hun bekwame mensen. Ook het feit dat we naar het einde van de race de tactiek helemaal mochten omgooien en zo voor de tweede plaats gaan vond ik geweldig. Het was mijn 10de etmaalrace en staat zeker in mijn geheugen gegrift. Twee weken geleden kende ik niemand van het team, enkel Maarten een beetje via depaddock, en dankzij bemiddeling van Mistery zijn we tot de deelname van deze race gekomen. Met iedereen van het team klikte het meteen. Zowel Erik als ikzelf gingen zonder al te grote ambitie aan de start, ons hoofdbedoeling was ons amuseren. Doordat we steeds in de Belcar & Touring Cup gereden hebben wisten we maar heel weinig van deze funcup. Het team had een goede voorbereiding gemaakt voor de race en daar hebben wij nog enkele tips bijgegeven die we uit onze rijke 24 uren ervaring kunnen putten. Het resultaat mag er zijn maar ik zou ook zeker de piloten van de 32 willen feliciteren met hun schitterende 6de plaats.
Het was een enorm genoegen om mijn "24-uren race"-jubileum op zo'n manier te vieren en ik hoop dat er in de toekomst nog een vervolg kan komen aan deze plezante ervaring.

Bedankt ook aan de supporters die weer alom aanwezig waren en ook aan de passagiers die zich bij mij allemaal heel goed gedragen hebben en hopelijk een onvergetelijke ervaring opgedaan hebben.

Last edited by A.J.; 14-07-2003 at 11:11.
Reply With Quote