Quote:
Originally posted by A.J.
Ik zou wel nog willen zeggen dat de reactie van Tassin op het podium heel onsportief was. Hij was eerst een beetje verrast dat ik degene was op wie hij had zitten jagen maar ne kleine proficiat kon er niet af, Gaetan Vigneron feliciteerde mij en gaf een hand maar TT draaide zich gewoon om. Je hebt goede verliezers en slechte...
|
Toen we in de pits stonden en de mechaniekers aan het zwoegen waren om de "brokken" te vervangen die we opgelopen hadden links achter, stond niemand minder dan Tassin toen te lachen, recht voor mij. Zeer onsportieve houding, als je het mij vraagt. Ik heb toen mijn conclusies getrokken...
Maar ja, revanche is nooit ver weg... Toen Tassin van het podium kwam, stond ik achter de trap te wachten met gekruiste armen en 'strenge blik'. Tassin zei "goeiedag, ge kijkt precies zo streng"...mijn antwoord was vrij simpel : "awel ja, ik vroeg mij af wa gij hier nu doet , maar toen realiseerde ik het mij : jij MOCHT ook nog mee op het podium..." (conversatie in de andere landstaal, natuurlijk)
De man zakte door de grond van schaamte en maakte zich snel uit de voeten...
Een "groot" piloot ??? ik zou zelfs beter meer dan drie vraagtekens plaatsen deze keer...